Sme k Vám na dotyk

Časte otázky


  • Ako zistím stav mojej objednávky?
    Po prihlásení na našej stránke pod kontom v časti Nástenka.
  • Ako dlho trvá doručenie tovaru, ktorý nie je skladom?
    Dodanie tovaru, ktorý nie je skladom, trvá dlhšie. Doručenie odhadujeme do 10 pracovných dní podľa dostupnosti u nášho dodávateľa.
  • Nefunguje mi registračný kód, ako mám postupovať?
    Registračný kód je jednorazový. Ak ste ho už použili v objednávke, tak ho už opätovne nemôžete použiť. Pokiaľ ste zadali svoj registračný kód a objednávka neprebehla v poriadku, pošlite nám prosím email na eshop@touchme.sk a registračný kód Vám odblokujeme. Objednávku je potrebné opätovne zadať.
  • Doručujete aj do zahraničia mimo územia Slovenskej republiky?
    Bohužiaľ z legislatívnych dôvodov doručujeme tovar len na území Slovenskej republiky.
  • Kde si môžem prevziať tovar, ak si zvolím osobný odber?
    Tovar si môžete prevziať na našej adrese: KÁVOMATY, s.r.o. Nižná brána 2, 06001 Kežmarok, viac informácií v kontaktoch.
  • Aká je otváracia doba odberných miest?
    Otváracie hodiny odberného miesta v Kežmarku: Pondelok až piatok 7:00 – 15:30 hod..
  • Doručujete prostredníctvom Packety?
    Nie, aktuálne ponúkame dve možnosti: osobný odber v Kežmarku a prostredníctvom DPD kuriéra.
  • Neprešla mi platba kartou, dostanem svoju objednávku?
    Ak platba kartou neprešla, je potrebné zaplatiť objednávku prevodom. Platobné údaje k Vašej objednávke Vám zašleme emailom. Po prijatí platby na účet odosielame objednávku.
  • Je možné zaplatiť faktúru po doručení tovaru?
    Nie, tovar odosielame až po úhrade vopred alebo pri prevzatí na dobierku.
  • Môžem vrátiť tovar bez udania dôvodu?
    Máte právo na odstúpenie od zmluvy v lehote do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Vrátený tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Do balíka pripojte formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý nájdete ako prílohu VOP. V prípade odstúpenia od zmluvy kupujúci hradí všetky náklady na prepravu tovaru späť k predávajúcemu. Viac informácii k vráteniu tovaru nájdete na: https://touchme.sk/vseobecne-obchodne-podmienky.
  • Prišiel mi nesprávny tovar, ako mám postupovať?
    Pokiaľ máte dojem, že ste dostali nesprávny tovar, skontrolujte najprv potvrdenie objednávky so zobrazením tovaru v našom e-shope. V prípade, ak máte pochybnosti, zašlite nám fotky obalu a etikety na reklamacie@touchme.sk.
  • Zásielka prišla poškodená/rozbitá, ako mám postupovať?
    Bezodkladne nás kontaktujte na reklamacie@touchme.sk. Stačí zaslať vyplnený reklamačný formulár a fotky poškodeného tovaru. Ihneď posielame nový tovar prípadne peniaze naspäť. Viac informácii ohľadom reklamačného poriadku nájdete na: https://touchme.sk/reklamacny-poriadok a reklamačný formulár nájdete sem: reklamacny-formular.pdf.
  • Rozmyslel som si nákup – ako môžem tovar vrátiť?
    Ak sa rozhodnete objednávku vrátiť, môžete tak urobiť do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Nepoškodený tovar môžete priniesť k nám na adresu KÁVOMATY, s.r.o., Nižná brána 2, 06001 Kežmarok alebo môžete využiť služby prepravných spoločností DPD kuriér, GLS kuriéra, Packeta prípadne Slovenskú poštu. Náklady spojené s prepravou hradí kupujúci. Vrátenie platby je zadané po obdržaní vráteného tovaru späť na sklad. Poplatok za dopravu objednávky smerom k zákazníkovi nebude vrátené.
  • Ako mám zaslať reklamovaný tovar naspäť?
    Reklamovaný tovar môžete osobne priniesť k nám na adresu KÁVOMATY, s.r.o., Nižná brána 2, 06001 Kežmarok, alebo za Vás požiadame o vyzdvihnutie kuriérom DPD. V prípade vyzdvihnutia kuriérom na adrese nás kontaktujte na reklamacie@kavomaty.sk.
  • Kedy mi budú peniaze v prípade vráteného tovaru pripísane späť na účet?
    Vrátenie platby trvá zvyčajne 7 dní po obdržaní vráteného tovaru späť na sklad.