Sme k Vám na dotyk
Časte otázky
Doprava a doručenie
-
Kde si môžem prevziať tovar, ak si zvolím osobný odber?
Tovar si môžete prevziať na našej adrese: KÁVOMATY, s.r.o. Nižná brána 2, 06001 Kežmarok, viac informácií v kontaktoch. -
Aká je otváracia doba odberných miest?
Otváracie hodiny odberného miesta v Kežmarku: Pondelok až piatok 7:00 – 15:30 hod.. -
Doručujete prostredníctvom Packety?
Nie, aktuálne ponúkame dve možnosti: osobný odber v Kežmarku a prostredníctvom DPD kuriéra.
Platby
-
Neprešla mi platba kartou, dostanem svoju objednávku?
Ak platba kartou neprešla, je potrebné zaplatiť objednávku prevodom. Platobné údaje k Vašej objednávke Vám zašleme emailom. Po prijatí platby na účet odosielame objednávku. -
Je možné zaplatiť faktúru po doručení tovaru?
Nie, tovar odosielame až po úhrade vopred alebo pri prevzatí na dobierku.
Reklamácia a vrátenie
-
Môžem vrátiť tovar bez udania dôvodu?
Máte právo na odstúpenie od zmluvy v lehote do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Vrátený tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Do balíka pripojte formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý nájdete ako prílohu VOP. V prípade odstúpenia od zmluvy kupujúci hradí všetky náklady na prepravu tovaru späť k predávajúcemu. Viac informácii k vráteniu tovaru nájdete na: https://touchme.sk/vseobecne-obchodne-podmienky. -
Prišiel mi nesprávny tovar, ako mám postupovať?
Pokiaľ máte dojem, že ste dostali nesprávny tovar, skontrolujte najprv potvrdenie objednávky so zobrazením tovaru v našom e-shope. V prípade, ak máte pochybnosti, zašlite nám fotky obalu a etikety na reklamacie@touchme.sk. -
Zásielka prišla poškodená/rozbitá, ako mám postupovať?
Bezodkladne nás kontaktujte na reklamacie@touchme.sk. Stačí zaslať vyplnený reklamačný formulár a fotky poškodeného tovaru. Ihneď posielame nový tovar prípadne peniaze naspäť. Viac informácii ohľadom reklamačného poriadku nájdete na: https://touchme.sk/reklamacny-poriadok a reklamačný formulár nájdete sem: reklamacny-formular.pdf. -
Rozmyslel som si nákup – ako môžem tovar vrátiť?
Ak sa rozhodnete objednávku vrátiť, môžete tak urobiť do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Nepoškodený tovar môžete priniesť k nám na adresu KÁVOMATY, s.r.o., Nižná brána 2, 06001 Kežmarok alebo môžete využiť služby prepravných spoločností DPD kuriér, GLS kuriéra, Packeta prípadne Slovenskú poštu. Náklady spojené s prepravou hradí kupujúci. Vrátenie platby je zadané po obdržaní vráteného tovaru späť na sklad. Poplatok za dopravu objednávky smerom k zákazníkovi nebude vrátené. -
Ako mám zaslať reklamovaný tovar naspäť?
Reklamovaný tovar môžete osobne priniesť k nám na adresu KÁVOMATY, s.r.o., Nižná brána 2, 06001 Kežmarok, alebo za Vás požiadame o vyzdvihnutie kuriérom DPD. V prípade vyzdvihnutia kuriérom na adrese nás kontaktujte na reklamacie@kavomaty.sk. -
Kedy mi budú peniaze v prípade vráteného tovaru pripísane späť na účet?
Vrátenie platby trvá zvyčajne 7 dní po obdržaní vráteného tovaru späť na sklad.